Як оплатити міжнародну доставку приватній особі?
- Міжнародна доставка здійснюється по передоплаті для разових відправлень.
- Для приватних осіб для експорту та імпорту можливі наступні способи оплати:
- кур’єру для внесення на розрахунковий рахунок в банк,
- самостійна оплата через касу банку за рахунком-фактурою,
- оплата карткою Visa або Mastercard будь-якого банку СНД на сайті
- або також картою за електронним інвойсом, який надсилається посиланням на оплату по e-mail, в СМС, месенджери Viber, WhatsApp, Telegram, з комісією міжнародного платіжного сервісу Fondy.
Приклад інтерфейсу на оплату для мобільних пристроїв міжнародного платіжного сервісу Fondy:
Як оплатити міжнародну доставку юридичній особі?
- Для юридичних осіб можлива
- Передоплата за разовим рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок ТОВ чи ФОП
- Постоплата після укладення договору на відстрочку платежу і за умови регулярних відправлень в узгодженому обсязі.
- При експорті за кордон оплата повинна бути проведена до вильоту відправлення за кордон.
- При імпорті з-за кордону передоплата повинна бути внесена до розміщення заявки на підбір за кордоном.
- При роботі за договором з відстрочкою платежу оплата за транспортування імпорту повинна бути внесена по прибуттю вантажу в Україну, до проходження митного оформлення.
- Міжнародне транспортування оподатковується за ставкою ПДВ = 0%, транспортування всередині України за ставкою ПДВ = 20%.
Як здійснюється підбір відправок на експорт для міжнародної доставки?
- Підбір здійснюється в будь-якій точці України. Стандартний термін доставки з регіонів до Київа – 1-3 дні.
- Тарифи, зазначені на сайті, містять в собі виклик кур’єра на адресу відправника у всіх основних містах України. До головних міст України відносяться всі без вийнятку обласні центри те деякі районні.
- У разі, якщо підбір не відбувся через відсутність відправника на адресу, служба залишає за собою право не здійснювати повторний підбір.
- Документи та вантаж можливо самостійно здати для оформлення в представництвах в основних містах України.
- Підбір в місцях, віддалених від основних міст здійснюється з доплатою за виїзд за місто за поточними тарифами кур’єрської служби Добра Доставка.
- За бажанням відправника він може переслати відправлення службі стороннім перевізником в г. Київ.
Як здійснюється доставка імпортних відправлень міжнародної доставки з-за кордону?
- Доставка здійснюється в будь-яку точку України. Стандартний термін доставки 1-3 робочих дні.
- Тарифи, зазначені на сайті, включають адресну доставку відправнику у всіх основних містах України.
- У разі, якщо доставка не відбулася через відсутність одержувача за адресою, відправлення може бути доставлено повторно або зберігатися до запитання (але не більше 20 днів), на розсуд служби.
- Імпортні відправлення, що пройшли митне оформлення, можна самостійно забрати в представництвах в основних містах України.
- Доставка в місцях, віддалених від основних міст, здійснюється з доплатою за виїзд за місто за поточними тарифами кур’єрської служби Добра Доставка.
Перелік основних міст України
- До основних міст України відносяться такі (зона 1):
- Київ, Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Кропивницький, Кременчук, Кривий Ріг. Краматорськ, Львів, Луцьк, Маріуполь, Миколаїв. Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Харків, Херсон, Хмельницький. Черкаси, Чернігів, Чернівці.
- До міст 2-7 зони відносяться всі інші населені пункти України. Розподіл зон доставки здійснюється відповідно до відокремленості населеного пункту від найближчого міста 1 зони. Тарифи на доставку в такі населені пункти Доброї Доставки дивіться в розділі – Доставка за місто.
Як подати рекламацію? У яких випадках потрібна рекламація?
- Рекламацію необхідно подавати в письмовому вигляді в виробничій формі за електронною поштою.
- Рекламацію необхідно подавати протягом 14 днів після наступних форс-мажорів при доставці.
- У рекламації обов’язково повинні бути вказані зобов’язальні ревізії – номер транспортної накладної та дані відправника.
- Не приймаються рекламації, щодо термінів доставки. Всі терміни вказані на сайті чи в правилах перевезення міжнародних кур’єрських сервісів, а також терміни, які обговорюються з представниками сервісу – є орієнтовними. Терміни доставки могуть переноситися з-за зовнішніх обставин, залежати від географії, дій митних органів чи отримувача, тож іноді виходять за межі компетенції міжнародних кур’єрських сервісів.
- Служба не несе відповідальності за дії та рішення митних органів, які можуть регулювати імпорт або експорт міжнародних відправлень відповідно до місцевого законодавства. Жалоби та рекламу на дії митних властей будь-яких країн необхідно подавати в тамошні органи. Служба не розглядає жалоби та рекламу пов’язаних із діями митних органів.
- При міжнародній доставці застосовуються міжнародні конвенції – Варшавська або Монреальська конвенція та КДПГ. Правила Варшавської, Монреальської та КДПГ конвенцій, регулюють і в більшості випадків, обмежують матеріальну відповідальність за внутрішню, пошкодження або задержку відправлення.
- Якщо для відправлення повідомлень необхідне зможене оформлення, відповідальність відправника забезпечується або переконує, що отримувач забезпечує службу всією необхідною інформацією та точною документацією для цих цілей. Служба буде діяти від імені відправника та за його кошти для проходження митного оформлення в країні призначення. Відправник також узгоджується з тим, що служба може враховувати одержувача виключено для призначення призначень заможного брокеру, який проводить митну очистку відповідно до місцевого законодавства.
- Служба може надіслати відправлення одержувача вказаного в транспортній накладній або будь-якій іншій особі, яка, мабуть, каже, хто може прийняти відправку від імені одержувача (наприклад, особи в тому самому приміщенні або сусіді одержувача).
- Якщо одержувач є фізичним документом, його індивідуальний номерний номер є обов’язковим для використання. Якщо відправник або одержувач не надає новітній номер одержувача в разі необхідності, будь-який міжнародний сервіс автоматичного поверне відправлення в сторону відправлення. Жалоби та реклама в подібних випадках не приймаються до розгляду.
- Виправлення не повинно містити заготовлених для перевезення предметів, не повинно містити товарів, які можуть загрожувати життям людей або тварин, транспортним засобом або яким-небудь іншим способом виконати або повідомити інші перекладні товари. У протилежному випадку реклами не будуть задоволені.
- Якщо для відправлення необхідного митного оформлення, відповідальність відправника забезпечується або переконує, що отримувач забезпечує обслуговування всієї необхідної інформації та точної документації для цих цілей.
- У разі порушення відправника або одержувача дозволених процедур або відмови від участі в них, невідповідності місцевого законодавства або невідповідності відправлень місцевим дозволам та правилам, розходи на повернення або знищення відправлення ложаться на відправника.
- У разі форс-мажорних обставин, часткового пошкодження або компенсації матеріальних вантажів можлива згідно з правилами міжнародних кур’єрських сервісів та авіаперевезень, не перевищуючи 20 $ за 1 кг.
- У тариф не включається оплата місцевих оплачених платежів та поштового зв’язку без окремого погодження. Жалоби та рекламації щодо розміру митних платежів, податків необхідно подавати в можливі органи.
Як відбувається повернення коштів?
- Повернення коштів можливе за письмовим зверненням протягом 14 днів після позначення передоплачених заявок для імпорту або повернення невідправлених відправлень для експорту.
- Повернення коштів відбувається протягом 14 днів після задоволення заявки в розмірі передоплати за вичетом платіжних комісій та транспортних розходів на адресну кур’єрську доставку.
- Відправлення заявки або повернення відправлення без оплати всієї доставки можливо лише до проходження митних процедур.
- У разі повернення відправлень з перетином будь-яких можливих державних кордонів оплата не повертається. Затрати на повернення відправлень несе відправник.